Tänavaklassi parim driftija selgub Raplas

Published by edl on

Eeloleval nädalavahetusel toimub Rapla kardirajal viimane heitlus driftimises – selguvad tänavaklassi parimad. Silmailu ja võistluspinget pakuvad ka pro-klassi võistlejad, kuigi selles klassis on hooaja meister juba selgitatud.

 

Sel reedel ja laupäeval peetakse Rapla kardirajal maha tänavuse hooaja viimane etapp. Laupäeva õhtuks on selge, kellest kroonitakse Eesti drifti meister tänavaklassis. Seis punktitabelis enne viimast etappi on põnev – meistritiitlit jahivad üsna võrdses seisus Allan Lätt, Randar Kajo ja Harold Valdma. Lootust ei pea veel maha matma ka tänavune teine edukas uustulija Jarmo Luht, kes kindlasti ei rahuldu neljanda kohaga. Kuigi hooaja jooksul on kõige rohkem punkte kogunud tänavune suurüllataja Martin Vaga, kahjuks ei osale ta meistritiitlile – kuna tema suurepärased driftimise oskused osutusid talle endalegi suureks üllatuseks, ei olnud ta oma eduga arvestanud ning polnud end kirja pannud meistrivõistluste sarja, vaid pigem naudib hooaega etapikaupa. Ent poole hooaja pealt ei ole võimalik liituda kogu hooaja arvestusega. Seega, kui edu saadab teda ka viimasel etapil, peab hooaja parim sõitja leppima teadmisega, et tegelikult sõitis ta paremini kui ükski teine sõitja.

Kuna ükski tabeli eesotsas olev võistleja ei ole sinna sattunud juhuslikult – Allan Lätt on tänavu näidanud väga ilusaid sõite, uustulija Randar Kajo võib oma esimese hooajaga vägagi rahule jääda ning seni välismaal kogemusi omandanud Harold Valdma kindlasti püüdleb esikohale – siis ei loovuta keegi neist oma head positsiooni. Kuuldavasti on Valdma teinud ka tavapäratuid otsuseid –  mees jättis oma senise Nissani selleks korraks garaažinurka ja sõidab viimase etapi hoopis teise autoga. Ta laenas selleks etapiks Wisefabi meeskonna BMW-d, millega seni võistles edukalt Henri “Sõge” Puhmas. Valdma on öelnud selgesõnaliselt, et kuigi driftimine on lõbus ja adrenaliinirohke tegevus, on tema eesmärk on võita meistritiitel. Ent selleks tuleb tal edestada veel kahte konkurenti. Kas viimasel etapil uue autoga sõitmise risk tasub end ära või osutub liiga suureks tükiks, saab selgeks laupäeva õhtul.

Kokku on tänavu tänavaklassis võistelnud 30 võistlejat ning mõned uued võistlejad jõuavad alles viimaseks etapiks rajale. “On hea meel näha enneolematult suurt võistlejate arvu tänavaklassis, kus saab võistelda kõikide tagaveoliste autodega ilma, et peaks tegema suuri investeeringuid. Ühtlasi on see ka hüppelavaks pro-klassi, kindlasti osa edukatest tänavaklassi võistlejatest liigub järgmisel hooajal edasi pro-klassi,” kommenteeris drifti meistrivõistluste peakorraldaja Marko Opmann.

Kuigi pro-klassi meister on juba selgunud, on siiski mehed kohal ka Rapla kardirajal. Auhinnad on soliidsed ning võistlejad naudivad veel viimaseid võistlussõite sel aastal, sest üsna pea pakitakse autod talveks garaaži ära. Kohal on ka driftitakso, mis garanteerib reisijatele meeldivalt suurel hulgal adrenaliini.

 

 

Ajakava:
Reede, 5. oktoober
16:00 avatakse väravad võistlejatele
17:45 võistlejate koosolek
18:00 – 20:00 tehniline
18:00- 19:30 1.5h street-klass 5 autot 3 ringi korraga
19:30- 20:30 1h pro-klass 5 autot 3 ringi korraga, tandem lubatud

Laupäev, 6. oktoober
10:00 avatakse väravad pealtvaatajatele
10:00- 10:30 pro-klassi vabatreening
10:30- 12 :15 street-klassi kvalifikatsioonid
12:15- 12:30 lõuna/drifti takso, auhinnamängud.
12:30- 13:30 pro-klassi kvalifikatsioon
13:35-13:55 võistlejate koosolek /drifti takso 2 sõitu
14:00-16:00 street-klassi finaalid
16:05-16:50 pro-klassi finaalid
17:00 Autasustamine

Pealtvaatajale pilet 10 eurot, kehtib mõlemal päeval käepaela alusel. Alla 12-aastased lapsed saavad sisse tasuta.
Üritus toimub iga ilmaga!

 

 

 

Driftimiseni!

 

Pille Rõivas

Eesti Drifti Liit

50 646 08

pille@driftime.ee

Categories: Arhiiv